Wednesday, February 21, 2007

Näyttelyitä tulossa

Sain tiedon Rikhardinkadun kirjastosta, että voin pitää siellä näyttelyn Hyllygalleria Hyvinpienessä vuoden päästä. Tämä on minun ensimmäinen näyttelysopimukseni ja olen haltioissani siitä. Nimittäin se hylly antoi minulle uutta inspiraatiota juuri kun sellaista kaipasin. Nyt tiedän taas vuodeksi eteenpäin, mitä teen.
Hyllykköön mahtuu esille Floral-sarjani ja joukko pienempiä kuvia. Olen selvästi piristynyt tästä saamastani tilaisuudesta. Jatkossa seuraan kirjaston näyttelytapahtumia, jotta pysyn ajan tasalla siellä olevista näyttelyistä. Minulla on jäänyt näyttelyissä käynti kokonaan taka-alalle, kun olen vain keskittynyt omiin töihini, joten näin voi olla hyvä jatkaa.


Minulta on jo kauan sitten alettu kysellä, milloin ja missä pidän näyttelyn. Sain hiljattain yllätyksekseni kutsun Firenzen Kansainväliseen Nykytaiteen Biennaaliin ja tämä kutsu antoi minulle selvästi uutta uskoa tulevaisuuteeni. Minulla ei valitettavasti kuitenkaan ole mahdollista osallistua näyttelyyn, ellen satu saamaan sponsoria.
Toivon saavani lähitulevaisuudessa Helsingissä myös sellaisen näyttelyn, johon mahtuu esille koko tuotantoni.

Pitäisi käydä katsomassa myös Kuutti Lavosen näyttelyt. Suurimmat suosikkini kuvataiteilijoista ovat Paul Gauguin, Raoul Dufy, Magnus Enckell ja Kuutti Lavonen.

1 comment:

MysteryKnitter said...

That sounds great! I am glad about the chance you got. And thanks for the message you left me. It was nice.