Wednesday, December 12, 2007

Aika


Uskon vihdoinkin siirtyneeni blogissani Tyynenmeren ajasta paikalliseen aikaamme !

Tein toisenkin siirron - HS:n kanavaneuloista, joita olen käyttänyt noin vuoden verran, Prymin hieman tylpempiin neuloihin. Lopputulos toivottavasti paranee !

Vuosina 2006 ja 2007 olen käyttänyt töissäni yksinomaan kokonaisia ristipistoja ja olen ollut tyytyväinen kokonaisten pistojen suomiin mahdollisuuksiin toteutuksessa.
Varhaisemmissa töissäni, jotka on suunniteltu ilman tietokonetta, olen käyttänyt myös 1/4 ja 3/4 pistoja ja olen rajannut pistopintoja jälkipistoin.

2 comments:

Inkivääri said...

Työsi ovat kyllä niin hienoja, että ei kai sitä lopputulosta voi enää paremmaksi saada:)

MysteryKnitter said...

Inkivääri puhuu asiaa! Näkisitpä minun sotkuiset kanavatyöni! Siirtymät näkyvät ja kaikkea...joskus väritkin ovat kaikkea muuta kuin sitä mitä malli sanelee.